Kenkälaatikollinen suomalaisia ensipäiväkuoria
Vesa Helanti
2005-02-21 12:07:05 UTC
Haluan hankkiutua eroon n. puolestatoista kilosta suomalaisia
ensipäiväkuoria. Kasassa on minun ymmärtääkseni melko tarkkaan jokainen
suomalainen ensipäiväkuori väliltä helmikuu 1987 - marraskuun alku 2002.
Jotakin voi olla useampia kappaleita. Jos jonkun erityisen kuoren mukanaolo
kiinnostaa, voin tarkistaa, muuten en tee tarkempia listoja. Myyn kasan
kokonaisena.

Ehdotan hinnaksi 30 euroa, kuoret Tampereen alueella. Siivoa mailiosoitetta
vastatessasi.
Vesa Helanti
Vesa Helanti